Semnarea contractului

Faptul ca ai obtinut o decizie de creditare din partea unei banci nu inseamna ca ai obtinut finantarea pe care o doreai. Pana la semnarea contractului trebuie sa fii atent la toate conditiile si garantiile mentionate in informarea pe care o primesti de la banca. Daca toate conditiile si garantiile solicitate sunt posibil de realizat in termenul aprobat, atunci informezi banca despre acceptul tau si soliciti draftul de contract. In toate aceste demersuri, te putem sprijini noi si te vom informa transparent, obiectiv si confidential asupra consecintelor semnarii acelui contract de credit.

Monitorizare

De asemenea, dupa semnarea contractului de credit, raman in sarcina ta indeplinirea unor conditii in anumite intervale de timp, care nerealizate duc la majorari de dobanda/comisioane sau chiar sistarea finantarii. De exemplu, nerealizarea rulajului prin banca poata majora dobanda. In acest caz banca nu are interes sa te anunte din timp ca nu ai facut rulajul. Sau, poate ca ai luat un credit de investitii si ai un termen de utilizare strict. Daca nu poti respecta termenul, banca va fi nevoita sa opreasca finantarea. In acest caz, trebuie sa soliciti bancii, din timp, o modificare a conditiilor contractuale, astfel incat sa se obtina o noua aprobare si semnarea altor documente contractuale. O noua analiza din partea bancii presupune comisioane suplimentare.

Imobilele cu care garantezi creditul, trebuie asigurate. Asigurarea se face pe cheltuiala ta, asa ca ar fi bine sa stii din timp ca-ti expira asigurarea pentru a nu fi in situatia sa faci o polita la urgenta, fara sa compari ofertele din piata. Noi te vom ajuta sa nu depasesti termenele pe care ti le-ai asumat prin contractul de credit, astfel incat sa nu apara costuri suplimentare in derularea contractului tau.